Garantie en Klachten

Heb je een vraag?
Wil je meer weten over de bezorging van je producten, betalingen en prijzen etc? Wellicht staat het antwoord tussen de veelgestelde vragen.

Toch iets anders te vragen? Wij beantwoorden je vragen graag! Neem dan contact met ons op. Ook vinden wij het altijd leuk om te horen wat je bijvoorbeeld van onze producten en smaken vindt. Heb je een “smaakadvies nodig? Contact ons dan gerust, daarmee helpen we je graag!

Klacht?
Bij Kruidenvoordeel draait alles om tevreden klanten. Mocht je toch een slechte ervaring hebben met onze service of producten, dan horen wij dit graag. Je kunt je klacht richten aan onze support afdeling via e-mail. Wij doen er alles aan om je binnen 48 uur te voorzien van een antwoord.

Kruidenvoordeel streeft ernaar altijd in samenwerking met de klant tot een oplossing te komen. Ben je niet tevreden met de afhandeling van je klacht? Dan kan je deze voorleggen aan Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op https://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie. 

Telefoon 
Kruidenvoordeel is telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur.  

Het telefoonnummer is:  0522-852559

E-mail
Kruidenvoordeel klantenservice is te bereiken via contact@kruidenvoordeel.nl.

To Top